miniminne
Kızlar gecen hafta hsg cekilmiştim bir iki gün agrım oldu ve gecti normal yasantıma döndüm
Fakat bugun 5.gün oldugu halde inanılmaz agrılar basladı otırup kalkarken bile kasıklarıma baskı oldukca agrı yapıyor bu durumu yasayan oldumu sizce nedendir
Doktoruma randevum iki hafta sonra film sonucum cıkınca gidicem