Kızlar sol böbreğim aşırı ağrıyordu dr gittim ultrasona bakarken böbreğimede baktı böbreğin büyümüş dedi 1 haftalık antibiyotik ve parol verdi. Ağrı kesici içmek istemesemde günde 3-4 kez parol içiyorum o da fayda etmiyor bol su içiyorum günde 3-4 litre. Ağrıdan sancıdan duramıyorum geceleri sancıdan uyanıyorum böbreğim yan kısmım kasıklarım aşırı sancıyor.Başına gelen varsa nasıl geçti ne iyi geliyor yazar mısınız. İnternette araştırdım büyüme durmazsa çok büyürse böbreğe birşey takılıyormuş o da ağrı yapıyormuş çok korkuyorum.