Kızlar doğum yaptım 13 gün oldu. Doğumdan birkaç gün önce hemoroid şişmeye başlamıştı doğumda zorlandığım icin daha da şişti yaklaşık 4-5 cm boyutunda üç dört tane meme var resmen. Bir yandan dikişler bir yandan hemoroid agrısı çok kötü durumdayım. Dr gittim krem,fitil verdi asla bi azalma olmadı. Böyle bişi yaşayan var mı neler yaptınız. Geçer mi bu yoksa ameliyat mı olmam gerekiyor lütfen bilen yazsın çok kötüyüm