Dora91 Kizlar selam birsey sormak istiyorum bugun ayrintili ultrasona girdik ozelde . Biraz da maliyetliydi ben 4 boyutlu renkli bekliyordum fakat her zamanki gibi geldi bana gorunt. 4 boyutlu ultrason renkli mi oluyor ? Yoksa siyah beyazda olabiliyor mu ben mi yanlis biliyorum ??
duru21 Dora91 sende benim ayrıntılı ya girmişsin 4 boyutlu farklı oluyo renkli olan 4 boyutlu bende öyle sanmistim ama ayrıntlı ya girince baktım ki siyah beyaz
Eceeee Dora91 ne kadar verdiniz acaba bizimki 350di bende bugün girdim şaşırdım daha renkli canlı bişey bekliyordum
Meloirmak Dünyanın parasını alıyorlar valla yazık gunah ya durumu olmayan ne yapsın acaba KESK’e devlet bunada el atsa özeller hep kapatılsa
Dora91 Eceeee aynen bizde oyle zannediyoduk 400 tl verdim ben de. Birde cd verdiler ama hicbisey belli olmuyo cd de.
Arenbebek Benimkinide siyah bakmisti arada bebegin yuzune bakiyordu kendini gostersin diye renkli onemli olan rengi degil tabi sagligi amac bu ama insan renklide gormek istiyor merak iste 😊