GamzeMutUsta Kızlar 14. Haftada hangi ilaçları kullanıyorsunuz? Yan etkileri oldumu? Benim de. Kan ilacı+ kalsiyum+ magnezyum+decavit ve balık yağı verdi 🤔 çok gibi sanki ve hangisi tam bilmiyorum deli gibi nefes darlığı yapıyor 😒 sizde durumlar nasıl?
Eldgrn GamzeMutUsta bana verdiği bütün ilaçlar bulantı yaptı ki şu zamana kadar kusma bulantı yaşamayan insandım balık yağı magnezyum demir vb vitamin verdi 1 hafta sonra gittiğimde doktorumla konuştum Demir kesin almam gerektiğini söyledi dedim şurup yazarmisiniz yazdı şimdi 1 haftadır iyiyim tek şurubu kullanıyorum kansız kalmamak için
nursmeric GamzeMutUsta her gün bir tanesini bırakıp hangisinin nefes darlığı yaptığını bulabilirsiniz ona göre belki doktorunuz alternatif bir şey önerir
GamzeMutUsta Ba Eldgrn bana hepsini kullanmak zorundasın diyor. Benm görümcemde doç. Öğretim üys. Bu kadar ilaç gereksiz diyor çok aklım karıştı açıkçası.
Eldgrn GamzeMutUsta benim yengemde ilk verilen ilaçları vermişler ilaçlar daha kötü yapınca benim gibi şurup kullandı doğurdu üzerine o da diyor o ilaçlar çok kötü yapıyor fenalık geçiriyordum ben diye diğerlerini yiyecek içecek şeylerden de alabiliyoruz sonuçta bana göre tamamen gereksiz insanı hasta ediyor daha da çok ilaçları kullanmaya başladığımda kemik ağrısı başladı bide bende belki başka bişeyden oldu ama ilaçlara başlayınca oldu yani şuan çok iyiyim bulantım geçti şurup aç karnına kapsül halde tek kullanımlık daha iyi valla