Hilal0606 betul12f yok olmadım.özele gidiyorum ve doktorum çatı muayenesinin doğum için hastaneye gittigimde yapilmasi gerektiğini düşünüyor. Şimdi devlete geldim buraya sorcam normal doğuma uygun muyum diye
Mervemihra betul12f benimde bugün bakilacakti 38+3teyiz ama eşim covid olduğu için karantinadayiz artık pazartesiye kaldı yaptıran var mı çatı muayenesi çok acıtıyor mu
Ayayya Mervemihra ben geçen cuma yaptırdım ağrı hissetmedim. Sadece kendinizi gevsetmeniz ve gevşek şekilde tutmanız gerekiyor. Kanama vs de olmadı. Ama rahim yumusamis sanırım onun da pozitif etkisi oldu.
Fatma023 Ahg aynen benim de öyle oluyor ayağa kalktığımda çok zor yürüyorum. Tuvalete girip çıktığımda çok rahatlıyorum . Ama artık yürürken alt tarafımda sızlamalar hissediyorum ya da bebek hareket edince de alt tarafımda sızlama oluyor.
yenibirgun Mervemihra aynı ben derim mi çatlıyor diye sürekli bakma geereği duyuyorum 38+2 yim . 37+5 de catı muanesi oldum 2 cm açılma vardı