Ozgekrkc yagmurefe ben aldım heyet raporu riskli gebeliğim olduğu için,iki ay heyet raporu verdi süreç nasıl ilerleyecek bilmiyorum ama sanırım SGK yatırıyor rapor parasını ekim de normal doğum izni kullanacağım.
Edizimmm yagmurefe riskli gebelik olduğu için ilk 3 ay normal rapor verdi sonra heyeye döndü sanırım 9 ay devam