Haticeeklyc 32.haftadan sonra ne sıklıkla hastaneye gidilmeli ? Doktorum 2 haftada bir gel demedi. Nst hangi haftada bağlanıyor?
Edabykl Haticeeklyc 32 den sonra başlıyor ilk 34 de baglandim gecen hafta bu haftada 35 haftalik olduk yine cagirdi nst baglamak için
Haticeeklyc Edabykl 35.haftada gideyim diyordum geç mi olur. 32+5im. Doktor 2 hafta sonra falan gel demedi. 31. Haftada gitmiştim
Edabykl Haticeeklyc biraz erken gidin bendr 34 de girdim çünkü bebegin kalp atislari durumunu filan kontrol etsin bi sıkıntı varmi diye
Evin45 Haticeeklyc ilk 3 ay özele gidiyordum sonra ikili test için şehir hastanesinde bir doktora gittim çok memnun kaldım ve şehir hastanesine gitmeye karar verdim özeller sadece para tuzağı