benguuusk Karın ağrım çok var öğleden beri içimdeki pıhtılaşma çıkmıyor bastırdı hemşire banada arada karnına bastır pislik çıksın dedi çikıyorda ama bitmiyor ne yapmak lazım
Tazeanne0134 benguuusk canım kum torbası koyuyorlar ilk doğumum da bastırmışlardı ama kızımda kum torbası koydular 2 saat duracak demişlerdi çok şükür sıkıntı olmadı tuvalete gidip geldikçe de döküldü ve bitti o zaman şükür sorun ol.adi 4 günde de neredeyse tüm ağrılarım bitmişti her işimi yapıyordum dikkatli bi şekilde
gorky Kum torbasına hiç gerek bile yok , anneyle falan gittiysen bi tane şal sıkıca bağlat beline bi güzel zaten göbeğinde kendini topluyor pisliğinde çıkıyor , dün doğum yaptım şişkinlikte geçti
suscarparimm gorky Yeni doğum yapmış Dikişlerinin açılması an meselesi öyle bişey yaparsa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
gorky suscarparimm Doktoruma , hemşirelere sordum hatta 2gündürde o şekilde bağlıyım maşallah hiçbirşey açılmadı da kanama için yapılan birşey ve böyle birşeye gerek olmadığı söyleniyor kum torbası için