Omev bak sana şunu anlatayım belkı psıkolojıne ıyı gelır .
Yenı evlıyım ılk günden berı olmamıştı gebelık sıkıntıda yoktu çok takıntılıyfım falan .
1 buçuk sene korunmamıza rağmen olmadı . Beyse bır gün hamıle olduğumu ogrendım
Doktora gıttım sıktır 4 haftalık kese yok ama suan dedı haftaya gel kese oluşmaya da bılır dedı
Haftaya tekrar gıttık kese oluşmuş ıcınde bebek yok
Tekrar bana haftaya tekrar gel kımyasalmı dedı o an dış gebelıkmı dedı tam hatırlamıyorum olabılır dedı
Neyse hafta ya gıdecem doktora gergin kafama taktım acaba varmı bebek yokmu bebek dıye
Tam gıdecegız hastaneye , bı baktım benden pıhtı seklınde parça düşüyor .
Tamam yerleşme kanaması olabılır ama benımkı pıhtı pıhtı düştü . Neyse doktora gıttık doktor kalp sesını dınlettı ıcım rahatladı .
Esım doktora Meltem çok takıntılı hocam bugünde lekesi geldı falan dedı .
Doktorda sen sımdıden böyleysen 9uncu ayı goremeyız dıyınce takıntılı olmamayı çok aglamamyı kendımı üzmemeyı bır seye canım sıkılınca bebısım ıcın canımı sıkmamam gerektıgını anladım