Mltmsncn Anneee-68 ben normal dogum yaptım depend kullandım kesinlikle depend alın derim büyük rahatlıktı cidden.
Tuba11 Anneee-68 depent mutlaka alın çok güzel çok rahat. İnternette de var, hiç siparişle ugrasmamayim derseniz Şok marketlerde de var bedenleri de yazıyor üzerinde. Ben kızımda ordan almıştım.
Mavisperi Anneee-68 bende deepeend aldim burda ki arkadaşların yorumlarına dayanarak memnun kalırım umarım
Limonzeytin Sezeryan doğm yaptm depend almştm gayet memnun kaldım 5gün kanamam oldu zaten çok iyi oldu gayet iyi rahat kullanşlı tavsıye ederim.
Limonzeytin Nurgundesli1 trendyoldan uyguna almştm depend yazın bulursnz muhakkak tavsye ederm kurtarıcı.
Tuba11 Anneee-68 ben xl aldım çok rahat ettim. Kendi bedeninize göre alın. Karnınıza kadar çıkıyor göbek yeri o yüzden rahat etmek açısından az büyük alın acitmasin
Cntkn Tuba11 Çok özür dileyerek soruyorum kilonuz kaç acaba ? Ben beden olayını çözemedim şuan 32 haftaligim ve 75 kiloyum L mi XL mi emin olamadigim için soruyorum tekrardan kusura bakmayın sorum için
mucizebebekkkkk Cntkn bn mesela 70 kilo ile doğuma girdim L beden ile rahat ettim sanirim sana xl daha rahat olur gibi