Kızlar şimdi size şunu sormak istiyorum ben 27 günde bir regl oluyorum ama bazı aylarda 23 günde bir. İnternette 23 günde regl olunca 7 ila 13. Günler arasında yumurtlama olmuş olduğunun Bilgisi yazıyor. Açıkçası buna ben hiç dikkat etmedim şimdi bugün de reglim başladı yani lekelenmem başladı regli uygulamada başlattım ve 23. Günde oldum tam 6 gün sürüyor misal 5 ila 11 Eylül tarihi arasını mı değerlendirmem gerek? Daha evvelde kitleri kullandım 2 ay faydasını göremedim açıkçası 🤷♀️ (Çok karışık yazdıysam kusura bakmayın lütfen) 🤭☺️