Dmltntk 31 haftalık gebeyim progestan vaginal kullanıyorum ayaktayken bazen su gibi akıntım oluyor kullanan varsa böyle şikayeti olan varmı?
bahtsizbedevi Dmltntk benim de iç çamaşırım sürekli ıslanıyor kullanmaya başladığımdan beri. İlk kullanmaya başladığım zamanlar fitilden olabilceği aklıma gelmemişti acaba farkında olmadan altıma mı kaçırıyorum diye düşünüyordum 😂
Yelito Dmltntk ya aynı şey bende de oldu ıslaklık su gibi hatta çok tedirgin etmişti beni başkalarından duyunca da rahatladım 21.haftadayım korktum
Omev Dmltntk 13-14 haftamdan itibaren kullanıyorum, ama ben fitili tam yerleştiremedim ondan dolayı iğnesine geçiş yaptık doğuma kadarda kullanıcam
zeynepikra_61 Dmltntk evet bende de oluyor bazen fitili iyi kullanmadığımi düşünüyorum tedirgin oluyorum 🤔😣
Mervemihra Bende ilk 3 ayda kullanmıştım gece yatmadan koymak daha iyi oluyor bide iyice içeri gitmesi için onu koyarken uzanmaniz ve belinizin altına bir yastık koyarsanız daha az akmış oluyor
Dmltntk bahtsizbedevi Ben de 18. Haftadan beri kullanıyorum hep aynı akıntı suyu da iyi bebeğimin ama hep bi endişeliyim…31 haftaya geldik şükür akıntı gibi değil su gibi geliyor günün farklı saatlerinde genellikle de sabah kalktığımda..
somurtkankedi Dmltntk evet benimde akıntım oluyor koyduktan sonra yarım saat kalkmıyorum ama kalkınca böyle affedersin yoğurt gibi birşeyler geliyor arada günlük ped kullanıyorum mecbur