Flyy benım ilk doktorum mustafa kırdı sorunsuzdu aslında hersey guzel gıderken bi anda saglık ocagı kontrolunde öldüğünü öğrendim. Şuan Afşin öztaşa gıdıyorum ama anlasmalı oldugu hastane pembe mavı ve cok pahalı dogum ücreti doktorumdan memnumum ama doğumu orda yapamam