enesayazmoom ayy ben de aynıyım. Gece sabaha kadar hiç uyuyamıyorum. Karnımda aşırı bi rahatsızlık, sıkışma gibi bir şey var. Normal mi ben de bilmiyorum. Gece bi sağa bi sola dönüyorum asla rahat edemiyorum. Şimdiden böyleyse ilerki haftalarda ne yapcam bilmiyorum.