Kızlar bugün doktora gittim rahminde perde var dedi yani yapışıklık. Daha önce takipli olduğum doktorum öyle bir şeyden hiç bahsetmedi ama bugün çok iyi tavsiye edilen bir doktora gittim o gösterdi. Bu zamana kadar bir şey olmadıysa bundan sonra da olacağını sanmam dedi kürtaj olmuştum kürtajdan sonra oluşmuş bu ama haberim yoktu. Korkulacak bişey yok dedi doktor ama bunu yaşayan var mı merak ettim normal doğuma engel mi ya da erken doğum riski oluyor mu sormayı unuttum 🙁