Eda_elvan94 Ayyyy kizlarrr yaz hamileliği hiç çekilmiyor yaaaa offf nefret ettimmm 15 gün kaldı ama ölüyom feci sıcak yaa bidaha yazın hamile kalmayın jdjdjdjd
__dilce__ Eda_elvan94 bendensin:) benimde 13 gün kaldı ama her gün söyleniyorum bi daha yaza denk getirmeyceğim diye:)klima aldırttım kocama
Hatice2323 Eda_elvan94 benimde 12 gün kaldı ama gerçekten de artık bunaldım hatta diyorum ki insan birine beddua edecekse yaz hamileliği geçirsin diye etsin çok zor çünkü 🤨
Bir_mucize_olsun1 Eda_elvan94 ne zamn dogurcaksin tam olarak kaç haftaliksin benim de hemn hemn 18 gün felan Var normal mi sezeryn mi bı de ?
angela4 Eda_elvan94 Aynen hiç çekilmiyor bu havada hamilelik çok sıcak 🥵 Sizin çoğu gitmiş azı kalmış Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🥰🤲🏼
Derya Melihinannesi kesinle çok iyi yazın çok rahat oluyor insan bebiş büyüyor sahil deniz kum güzel o bile keyfini çıkartıyor ama yeni doğanla daha zor yazın hamile kalın 😂
Eda_elvan94 __dilce__ yaaa çok pahalı yazın kışın alicakti eşim dedim.o kadar sıcak olmaz bosver ncjdjdjd ay nerden bileyim cehennem sıcakların geleceğini
Edabykl Eda_elvan94 Benimde nasipse Eylül sonlarinda dogumum cidden cok zor son aylarin yaz ayina denk gelmesi sogutucum var benim onsuz yatamam asla suan bile calisiyor o olmasa ne yapardimmm 🙈😂
Eda_elvan94 Edabykl ay kiz benimki de şuan çalışıyor afedersiniz lavaboya girince.bile aciyorum hahzhzha
melikenehir Eda_elvan94 ilk hamileligim yaza denk gelmişti ekimde doğurdum cok zordu bir dahakine kısa denk getircem dedim plansız oldu ama öyle oldu😅 şubata geliyor dogumum
bdemircioglu Tüm gün klima altındayım. Asla sıcağa gelemiyorum. 19 günümüz kaldı. Çok zor geçiyor yaz hamileliği
Meryyyy35 Eda_elvan94 benim 3 kızımda Kasım’da doğdu bu kadar zorlanmadım Ama bunda ömrüm boyunca teerlemedigim kadar terledim ne tarafıma yatsam o yardım su içinde kaliyor
Melihinannesi Derya Benim doğumum ekimde aslında ona göre plan yaptım evet yazın hamilelik çok zor ama yaza kadar büyür diye düşündüm 😁😁
egesmommm Eda_elvan94 daha 19. haftadayım ama uyurken bu kadar terlediğimi hatırlamıyorum hiç. İkinciyi düşünmüyorum ama ola ki karar verirsem kesinlikle eylül-ekim gibi hamile kalıp yaz gelmeden doğurmayı planlıyorum 😂😂😂