Aselinannesi51 Kızlar 1 haftadır günün her saatinde giriyorum ama asla yeni randevu açılmıyor çam sakurada takipliyim ama bulamıyorum 35+3 haftalık şuan randevusuz gitsem bakarlarmı
vesilece Aselinannesi51 mhrs açıklama yaptı canım yeni günün randevuları sabah 10da açılıyor 🤗 ama haftan sebebiyle randevusuzda bakarlar sana
mnr7455 Aselinannesi51 ben 38 haftalıkken gittim pazartesi günü. Sabah 7 buçukta gidersen randevusuz alıyor 36. haftadan sonra. 20 kişi öğleden önce 20 kişi öğleden sonra bakıyolar ama baya kalabalık oluyor söyliyim. Ben 9 da hastanedeydim öğleden sonraya kaldım nst falan derken hastanede çıkmam 5 i buldu
G1704 Aselinannesi51 dün gittim bi kere randevusuz gitme hakkın oluyo 36 dan sonra ise sabah 20 kişi öğlen 20 kişi olmak şeklinde randevu olabiliyorsunuz.Randevu Sistemini açmamışlar geçen hafta çarşamba yada perşembe randevu sistemleri açılacak dediler
Vildanbahar61 Aselinannesi51 Canım son haftalarında erken gittiğin zaman sıra veriyorlar diye biliyorum bende bulamadım mhrs den erkenden gittim doktorumun sekreterine rica ettim sağolsun muayene için sıra verdi bana
semanureliz Aselinannesi51 benim haftam küçük randevulu gidiyorum ama genellikle gittim Zaman görüyorum
Aselinannesi51 vesilece evet biliyorum onu alarm kurup tam o saatte de baktim ama yeni randevu açılmadı
Aselinannesi51 semanureliz yakın zamanda randevu alabildinmi burda biri demişti artık gebelere bakmıyolar falan diye ne kadar dogru bilmiyorum ama
Aselinannesi51 mnr7455 hadi ya çok uzun sürmüş kızım var bide uzak hastane o kadar durmam zor yani acilden agrım var diye girsem bu seferde dogurttururlar falan diye korkuyorum 😂
Aselinannesi51 G1704 çok teşekkür ederim ya tam da aradıgım bilği o yüzden bulamıyodum randevu demekki saolun