Kızlar yarın kontrolüm var hem çok heyecanlıyım bir okadar da korkuyorum 😔🥺 daha önce 1 kimyasal gebelik 1 de bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum ve benim rahmimde perde var rahim kalp şeklinde düşük tehlikesi var dedi doktor progesteron iğne kullandım fitile devam ediyorum yarın 6+4 oluyorum bebeğime ve bana dua edermisiniz rabbim onu bize bağışlasın 🤲Bizim için ayetel kürsi okursanız çok sevinirim 🤲🤲