Linamom41 Merhaba, 39+4 haftalık hamileyim. Bu akşamdan beri ara ara kasıklarıma bıçak saplanır gibi bir ağrı girip çıkıyor ve karnım çok sertleşiyor. Bebekte hareketli bayağı. Bunlar doğum belirtisi mi acaba? 😕
merveyildrm Linamom41 geçen gün bana da aynı şeyler oldu kesin bu doğum sancısı dedim bi kaç saat sonra kesildi hiç açıklığım sancım yok bugün muayne oldum 😭
Mervemihra Benimde nerdeyse bütün gün karnım sertti ve halada sert 38+3teyim şuan birde sanki aşağıya doğru baskı yapıyor gibi