ben devlete gidiyorum çok da memnunum. özelden geçtim bu arada devlete özelde göremediğim ilgiyi alakayı gördüm hep. nasipse 1-2 haftaya doğumu da devlette yapacağım. doğum yapan bir arkadaşımı ziyarete gittiğimde hastane şartlarını görüp çok beğenmiştim açıkçası.