Minibalinannesi Migren tesisi koydu kizlar doktor her gün agriyor böyle birsey mi bu özellikle stres yaparsam anında başlıyor uyuyunca geçiyor yok mu çözümü
s_sila Minibalinannesi ben yillardir bulamadim maalesef bi ara hacamat yaptirdim bi kac ay rahat ettim yine basladi. Ozellikle bu sicaklar cok tetikliyo
tecrubesizanneadayi12 Minibalinannesi hiçbirşey işe yaramıyor becerebiliyorsan sessiz karanlık bir odada uyumaya çalış bazen öyle ataklar geliyorki insan uyuyamıyor bile çok zor bir hastalık bu sabah yine migren atağı geçirdim hiçbirşey fayda etmiyor
Enguzelgelin- Minibalinannesi magnezyum eksikliğine bağlı olabiliyor, hamile değilsen magnezyum desteği alabilirsin aile hekimine danışabilirsin
Eminedilanim Minibalinannesi cnm aynı dert bendede var sadece ılık dus al ve sade türk kahvesi yap 1 tane parolla iç ve uzan bana tsk edersin ben öyle rahatlıyorum ataklar fena başka ilaçta içemiyoruz malum
Minibalinannesi s_sila 3 haftadır her gün agriyor ne yapacam şaşırdım her gün dua ediyorum resmen bugün agirmasin bari diye
tecrubesizanneadayi12 s_sila ben hacamat yaptırdım saçımı kestirmeden daha da çok tetikledi o ağrıyı hatırlamak istemiyorum kafamı dahi kaldıramıyordum çok kötüydü hiçbirşey işe yaramadı
s_sila Minibalinannesi oy canim soguk suyla ayaklarini yika ensene su tut belki kan akisi olur hafifletir biraz.
Minibalinannesi tecrubesizanneadayi12 ne mümkün uyumak canım küçük çocuğum var hiç durmuyor gün içinde inan bayilcak duruma geliyorum duşa girip soğuk su tutunca kafama rahatliyorum biraz ama çok kötü birşey
Minibalinannesi Eminedilanim hepsini yapıyorum canım Migren ilacı dahi kullanıyorum ama o atak gelince nafile
Derya Minibalinannesi benimde stres kaynaklı migrenim var doktorum bana tamamen hayat düzenini değiştir dedi mesela sabah kalktığın gibi kahvaltı mı yapıyorsun yapma kalk dışarı çık hava al müzik dinle sonra kahvaltını yap gün içindeki aktivite sıranı değiştir hep monotona bağlıyor bu sayede kafan dağılıyor
Eminedilanim Minibalinannesi bende migren ilacı kullanıyorum ama şimdi gebelik olunca malesef parolla idare ediyorum kendi kullandigim migren ilacini soyleyim onu al bide relpax çok etkili bide onu kullan gebelik yoksa
Busenurarslan Minibalinannesi Benim de öyleydi sabahtan kendimi meşgul edecek iş bulurdum o oyalardi birde günde 2 tane magnezyum alıyordum uzun zamandır atak yok şukur
Minibalinannesi Busenurarslan iş yapamıyorum malesef atak üzerine atak geçiriyorum gözlerimi acamadigim oluyor
Minibalinannesi Eminedilanim gebelik yok canım bir de onu deniyim ama üzücü olay yaşadım kuzenim vefat etti o günden beri ne yapsam ataklarim geçmiyor
Merveofs Migrenin çözümü yok malesef yakalanan insan ömrü boyunca çekiyor.. Hayatını kendine göre duzenleyeceksin canım, kendi doktorun kendin olacaksın denir ya tam da öyle. Tetikleyen şeyleri bulup hayatından onları çıkaracaksın başka yolu yok
Minibalinannesi Merveofs valla canım su sıra xok stres yaptım kuzenim vefat etti malesef ondan sonra zaten ataklarim başladı dusunmim diyorum olmuyor elimde olmadan stres yapıyorum
[silindi] Minibalinannesi botoksu var noroloji yapiyor yada ignesi var noroloji bilgi veriyor bende de var hamile kaldigim icin yaptiramadim yaptircam birde bas agrin siddetli oldugunu anladigin anda hemen 2 tane parol yada 1 tane hangi ilac geciriyosa noroloji ve kadin dogum doktorumda ayni seyi soyledi
Demirssmomm Minibalinannesi Canım hamile misin bilemiyorum ama ben gebeyken ne hikmetse düzelmişti migrenim. Ondan önce haftalarca ağrı çektiğimi yerlerde süründüğümü bilirim. Bi ilaç kullanıyorum ama zorda kalmadıkça içmiyorum çünkü resmen tır çarpmış gibi yapıyor insanı hele çocukla hiç kullanılmaz. Kahve bi nebze rahatlatıyor, başıma buz falan koyuyorum o da iyi geliyor. Karanlık bir odada yarım saat dünlenmek bile günümü kurtarabiliyo bazen
Minibalinannesi Demirssmomm hamile değilim kuzum 2 ilaç verdi bana yemin ederim onu içincw sarhoş gibi oluyorum geceden geceye alıyorum rahatlatıyor ama ona da alışmak istemiyorum 3 haftadır her sabah dua ediyorum bugün ne olur agirmasin diye ne kötü birseymis