Bende lekelenme olmadı ama ilk öğrendiğim gün muayenede 4. Haftada normal kesenin yanında kanama kesesi görüldü ve ilaca başladım sonra düzeldi gitti sorun olmadı. Korkma doktoruna güven ve dikkatli ol ağırişlere bulaşma doktorundan tavsiye al. Geçecektir inşallah endişe etme 🌸