Gizeem45 Kızlar 2 hafta sonra nasip olursa doktorum ikili tarama için çağırdı. Doktorum hiç bahsetmedi ama benim aklıma takılan mesela fetal dna yaptırırsak tekrar ikili üçlü vs oluyor mu ? Birde ikili üçlü testleri ne kadara yaptırdınız ? 🥰🧡
nilayakinci Gizeem45 ben fetal yaptırdım çünkü diğer testlerin doğruluğuna güvenmiyorum. Fetal DNA %99 doğru sonucu veriyor ne olursa olsun her şekilde kabulümüz zaten ama en başından tedbirli olmak iyidir diye düşündük. Rabbim hepimizin sağ Salim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin ❤️
MeralMine Gizeem45 bende şöyle oldu, 2 li testimin oranları düşük çıkınca 3 lüye gerek yok 4 lü ve detaylı yap dedi. Onlarda iyi çıkınca fetal e gerek yok dedi
[silindi] Gizeem45 kesinlikle fetal dna 2 3 4lu test yaptirmiyosun direk fetal dna yaptirdim nobel odullu bir bulus digerleri artik eskidi malesef
Gizeem45 nilayakinci dogruluk payı vs beni de cekiyor kendine ama işte fetal dna dan sonra tekrar tarama testlerine giriliyor mu onu bilemedim 😊 Amin inşallah hepimize o güzel günleri göstersin 🧡
Mrvunl Doktorum beni bilgilendirirken fetal DNA da bisey çıkmazsa diğer testlere gerek kalmıyor falan Allah korusun çıkarsa tek test kakıyor oda amniyosentez demişti bilginize
Gizeem45 MeralMine işte fiyatlarını bilmiyorum sormadım henüz hepsine tek tek ücret vermektense kesinliği daha yüksek bir teste ücret vermek daha mantıklı gibi geldi bana da 🥰
Gizeem45 [silindi] evet bence de en mantıklısı fetal dna yaptırmakmış , teşekkür ederim cevabınız için 🥰🧡
-Mystery- @Gizeem45 fetal DNA tavsiye ediyorum hiç uğraşmadan bir hafta da sonuç çıkıyor cinsiyetine kadar söylüyorlar ve doğruluk payı daha yüksek :)
Aysbsky Gizeem45 benimde kanamalı geçtiği için doktor direkt fetal dna öğrendi 1 ay çmce 350 euro yaptırdım ikli ve üçlüye gerek kalmadığını sadece detaylıya giriceğimi söyledi öylede olucak 😊
Tusami MeralMine merhabalar benim doktorumda fetal DNA yapalım dedi, sigortam karşılıyor mu bilmiyorum, sizin sigortanız karşılamış hangi özel sigorta acaba ?
Yesim_H Gizeem45 bende yaptırdım ama doktorum önermişti. İstanbul reyap hastanesinde yaptırdım ben birazcık indirimle 6600₺ yi buldu cünkü benden aldıkları kan amerika’ya gitti burda bakılmadı yani 10-15 gün gibi bir sürede cıkmıştı sonuçlarım