esma2197- Kızlar 40+3 olucam napcağımı bilmiyorum neden gelmiyor bebek anlamıyorum sizde durumlar ne alemde dertleşelim herkes daha doğurmadın mı doğurmadın mı diyor bıktım artık çok strese giriyorum piskolojim bozuldu artık
Aysenur45 esma2197- ben ilk çocuğumu 40+5 de doğurdum o vakte kadar da hiçbir belirti yoktu birden sabah nişan geldi gecesine doğum yaptim
Kbra__1996 Bn ilk oğlumu 41+5 de doğurdum şimdide 39+3teyim buda erkek ama bugun bişeyler hissediyorum artar mı diye beklemedeyim
Kbra__1996 Nişan yada suyum felan da gelmedi 2 cm açıklık vardı suni sancı deneyelim dediler 15 saat sonra oğlum dünyaya geldi