Kızlar bundan once 2 kere bebegimi kaybettim şimdi 10 haftalık gebeyim idrar’a cıkarken beyaz bir akıntı aktı normal mı yoksa yarın hemen doktora gidiyi mi ? Aynı korkuları yaşamak zor oluyor Allahım isteyen herkeze hayırlısıyla kucaklarına almayı nasip etsin galiba 3 ay dolmadan korkumu yenemicem🤦🏻♀️