Nutelllaa findikk95 benim oğlumda herkes kız demişti nuba göre erkek çıktı .bunda da kız diyorlar bakalım
vveraa findikk95 hadi bakalım omurgayla özel bölge arasındaki açıymış ona göre cinsiyet gösteriyormuş🙈
_edakrsu22 Benim bildiğim ultrosan resminin sonunda çıkıntı gibi birşey varsa böyle çubuk gibi o erkek ama yoksa kız bende yoktu cinsiyeti kız🙂
dayi Burada nub teorisine göre cinsiyet tahmini yapan biri vardı bana erkek demişti doğru çıktı oğluşum olacak ☺️
Happy52 girl_boy_annesi canım seninkinin 12 haftalık usg fotosu var mı merak ettim benim usg gibi mi çıkıntısı
Mervissssss findikk95 bana doktor 12. Haftada kız demesine rağmen nub teorisine bakarak hayır ya erkek bence diyordum hep ve sonuç bebeğim erkek