Cigilipub Kaçıncı haftadasın? Benim 38+5. Ebemden öğrendiklerim şöyle, kasılma gelince çiçek koklar gibi burundan nefes alıp ağızdan vermek, kasılma geçince top üzerinde zıplamak daire çizmek bacakları sırasıyla sağa sola açmak. Belden aşağısını sıcak suya tutmak, bol bol idrara çıkmak. Sakin kalıp yapabileceğine inanmak. Tabi tecrübelilerden de dinlemek isterim farklı bişeyler varsa ☺️