Minikbebegim1999 Kizlar gebelikte idrar enfeksiyonu için monurol kullanan anneler oldu mu doktorum yazdi da yinede sormak istedim
Cikitabanana Minikbebegim1999 evet bende kronik enfeksiyon vardı bunun tek çözümü 1. Günde en az 2 lt su içmelisin.. ama üşütür vs bişi olursa munurol kullanabilirsin ben kullandım 4. Aylık hamileyken kullandım sonrasında da kullandım hamilelere zararı yok onun :) ama dediğiö gibi suuuu onun düşmanı :))
Minikbebegim1999 Cikitabanana içiyorum cok su iciyorum ona ragmen yanma vardi doktora gittim temiz cikti idrarim ama yinede onlem amaçlı dedi bundan iç gecen hafta cumartesi ictim bide bugün 2 defa ic dedi bana
Minikbebegim1999 Huriye1996 ay beni ertesi gun ishal yaptı ama ona rağmen içiyorum yeterki enfeksiyon olmayim
Huriye1996 Minikbebegim1999 ona rağmen içiyorum dediğiniz zaten bir paket var içinde içiyorsun ve bitiyor sizinki farklı ise bilemem