Her yerde yapılışı farklı ben geçen hafta hastanede yaptırdım önce aç karnına parmagima iğne batırıp kan aldı sonra içeceği verdi içeceği içtikten sonra 1 saat bekledim hiç birşey yiyip içmeden 1 saat sonra yanına gittim benden yine kan alıp idrar testi istedi idrarı verdikten sonra yiyip içtim