Mele kordonun 1 kere dolanmasinin hicbir zararı yok çünkü çok esnek bir yapıda ama boyna 2 kereden fazla dolanması sıkıntı olabilir 1 kere dolanmışsa ve kordon düğümlenmemişse sorun olarak görmüyorlar. Bir de kordon gereğinden kısa ise normal doğuma engel oluyor bebek asagi inemiyor uzunsa problem değil doktorunuza güvenin😊😊