Edilek Merhaba, gebelikte böbrek ağrısı yaşayan oldu mu acaba? 16 haftalığım ve ara sıra sağ böbreğimde 10 dk kadar süren ağrı hissediyorum.
Gulzarstn Edilek ben rahat 3 haftadır belli çekiyorum o sancıyı canım böbreklerden kum döktüğüm söyledi doktorum şuan 36 haftalığım
Edilek Aag06 gebelikten 1 ay önce ürolojiye gitmiştim. Doğuştan bir kistim vardı kontrol amaçlı. O da yok olmuştu kum ya da taşta yoktu. Gebelikte oluşum olabiliyor mu ?
Aag06 Edilek hicbir bilgim yokki canim.ama arkadasimin olmustu cok sanci cekmisti kum dokuyordu oda hamilelik oncesi sorunu yoktu bilemiyorum yani ben