Nilssu benim olduğum hastanede odadayken taktı doktor. Kendini sıkmazsan saniyeler sürüyor. Ben ilk kendimi çok sıktım hemşire rahat bırak daha kısa sürecek dedi harbiden öyle. Ama takıldıktan sonra hani böyle çişin gelir bi yanma olur ya sürekli öyle bi his oluyor. Ama zaten takıldıktan sonra hemen ameliyata götürüyorlar. Çıkarırken hiç acı yok birşey hissetmiyorsun