Kızlar iyi akşamlar ben 25 haftalık gebeyim elhamdulillah bugün şeker yüklemesi yaptırdım 75 mg
Açlık 85
60 dk 224
120 dk 190
Çıktı doktor endokrine yönlendirdi oda şeker ölçüm cihazı verdi bir gün takip et duruma göre insülin başlayabiliriz veya diyetisyene yönlendiririrm duruma göre dedi korkuyorum açıkçası zaten Rabbim nasip ederse sezeryan olacağım bu şekilde olup sağlıcakla doğum yapanlar yardımcı olabilir mi endişeliyim