Elif-mrl Kızlar bugün ultrasona girdik yalnız bebeğin sırtı dönüktü doktor hiç bişey göremedi oysaki girmeden küp şeker ve çikolata yemiştim. Yarın tekrar gel dedi siz de de durumlar bu şekilde oldumu olduysa ne yaptınızzz
nilayakinci Elif-mrl ayy kıyamam ya merakta bırakmış bıcırık😂 benim daha var ama muayene olmadan önce yiyin der doktorlar yada öksür hapşır ki pozisyonu değişsin diye ama bebişler nazlı olunca çikolata gifabrikasına da girseniz göstermeyince göstermiyorlar 😂
Ezgiiss Elif-mrl şöyle yap . Karnını doyur, çikolatanı ye. Üzerine yarım litre su iç ve üzerinden yarım saat geçince gir ultrasona , benek inanılmaz hareketli oluyor, nts ye doktor bey öyle almıştı , kendim de hissettim
Bguzeel Elif-mrl benim doktorum pozisyonu değişsin ellerini açsın diye 5-10 basamak merdiven in çık gel demişti olmazsa çikolataya göndericem oda olmazsa biraz beklicez demişti ama merdiven işe yaramıştı👌🏼