Nilssu Kızlar bebeğim 39+2 oldu ama hala hıçkırıyor bigün sonra sezaryenim var acaba hala gelişmeye devam ettiği için mi hıçkırıyor yoksa gelişimi tamamlasa bile anne karnında olduğu için mi hıçkırıyo
durumom2022 Nilssu hıçkırığı kaçıncı haftada hissettiniz acaba hareketlerinden farkı nedir ben hissetmiyorum da 28+4 üz
Benherseydenoncebiranneyim Hıçkırık her zaman için normal. Benim de doğurana kadar hep hıçkırdı. Doğdu hala hıçkırıyor 😂
Nilssu durumom2022 hıçkırık 30lu haftalarda olmaya başlamıştı. Ritimli olarak karnınız sarsılıyor devamlı bi şekilde yaklaşık 1 dakika böyle pıt pıt diye devam ediyo