14 gün önce geldi miniğim 😍
Baştan anlatayım 15 gün önce jöle kıvamında sarımtırak gibi içi hafif sanki kahvesi varla yok arası pelte geldi bı avuç kadar tabi hemen foto çekip doktoruma ulastim sıkıntı yapma önemli değil agrin olursa suyun gelirse hastaneye git ara dedi o gece hiç biseyim olmadı ne ağrı ne sizi ertesi gün öğleden sonra aradı agrin sancin var mı hala diye ara ara hocam ama çok sıkıntılı değil dedim durmayacak senin minik gel alalım dedi sezeryan istedimini biliyordu hatta 23 üne gün almıştık . Gittik hastaneye herkesde bı panik geliyor falan diye gram panik yapmadım şaşkınlıktan kendini 23 e odaklandım çünkü 🙂 neyse tahliller yapıldı sonra serum falan derken geldiler aldılar benim belden 3 iğne tek acı yeri buydu dik dur bebeğine sarıl diyorlar ama iğne o kadar yaktı ki ister istemez kasiyorsun kendini önüme örtü serdiler tabi konusturuyorlar başında bı doktor var konuşturuyor beni başladık başlamadık derken karnima bastirdilar ve o sesss iggaaaaaa hepsi girip çıkmam falan 40 dakika sürdü sürmedi bebeğin geldikten sonra bı sürü dikiş işlemi falan yaptılar ama ben minigimi kokladım hep 🙂o gece tabi dikiş yerleri ağrı falan yapıyor ama dayanilmayacak gibi değildi 4 saat sonra bacaklarımi hissettim yürüttüler falan sadece gaz çıkarmıyordum 2 gün oda tm oldu evimize geldik 🙂minigimle birlikteyiz darısı herkesin başına 🤗💙