Susamuruuu Bende de oldu 10 eylül regl olmam gerekiyordu 12 eylül de kan testi verdim negatif çıktı bugün ayın 14 ü ve ben halen regli olmadım.
Kafama fazlasıyla takıyordum kan testini verene kadar negatif olunca üzülmüştüm şimdi burdaki geç döllenme postlarını okuyunca heveslendim yine