gizemgencc Karnım çıkmaya başladığından beri Bio oil ve Oshea gel kullanıyorum 20.ci haftama geldim henüz çatlağım oluşmadı kremler işe mi yarıyor acaba diye düşünüyorum siz ne zaman çatladınız?
Selamcanim gizemgencc canım 35e giriyorum. Bende ilk haftadan beridir biooil kullanıyorum. Ama bınun yanı sıra kuru ve egzamaya meyilli cildim olduğundan oldum olası nemlendiriciler kullanırım. Beş kilo aldım sadece göbeğim çıktı. Çok şükür şuana kadar hiç çatlağım olmadı. Ki olur dediler ama inşallah bu saatten sonra olmaz.
Rubycikolatam gizemgencc çatliycaksa son aylarda çatliyor zaten biraz genetik bir durum bence ben ilk hamileligimde çok yagladim hiç çatlamadim sonraki hamileliklerimde hiçbisey sürmedim yine çatlamadim 😂 sizde çatlamazsiniz inş 😊
Dibekli gizemgencc 34 de sol alt karından çatladım ama ben 18 kilo aldım ondan sanırım fazla kilo alınca oluyor da olabilir
ayse3452 gizemgencc bende hıc bır krem ıse yaramadı 30 dan sonra kucuk kucuk belırgınlestı daha sınra tamamen catladı su an 35+4 haftalıgız gobek delıgıme kadar cıktı çatlaklarım
Melteeeemm gizemgencc Biraz genetik bir durum ben 36. Haftaya girdim tek bir çatlağım bile yok maşallah 🤣 bende bio oil almıştım ama düzenli kullanmadım açıkçası 🤷🏻♀️ Çatlayacağı varsa çatlıyor yoksa gerim gerim geriliyor 😅🤌🏻
Ebruliiiiiii gizemgencc bi ton yağ krem kullanmama ve bol su içmeme rağmen 20 den sonra minik minik çatlamaya başladım ben sanırım genetik
Arzu_lina 35.haftadayım yaklaşık 14 kilo aldım ama tek bir çatlağım yok. Hiç bir önlem almadım,kullanmadım.Sanırım bu biraz genetik bir durum,ayrıca gün içinde 3 litreye yakın su içtim, vücudum kuru kalmadı bu sayede diye düşünüyorum 🤔
Begumhan Haftamdayim 3,5 aylikken biooil, lierac ve bebe yagi kullanmaya basladim gunde 3 litre su ihmal etmem her zaman. 25 kilo almama ragmen catlamadim karnim cok sismedi bu arada, ic karnim genismis. Annem hamileliginde asiri catlamis gobegi memeleri harita gibiymis cok zayifken hamile kalip az kilo almasina ragmen hatta karin gerdirme ve meme estetigi ameliyati oldu bu yuzden, genetik diyorlar ama bende pek tutmadi bu durum kime cekmisim bilmem 🙈🤣