Bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar? Karın çevresi haftasına göre 5 gün geride. ama bu durum ilerleyecek mi henüz bilmiyoruz. Rrandevuma 10 gün var daha. Devam ederse ne yapılır, bebek zarar görür mü veya bebekte anomali olabilir ondan mi geride kalır? Lütfen yaşamış olanlar yorum yapabilir mi çok endişeliyim.