Caglaasya yakınlarınızda varsa lcw nın outletini tavsiye ederim fiyatları baya indiriyorlar. Mesela benim oğlum inşallah aralıkta doğacak, ben şimdiden yazlıklarını tamamladım bu indirimlerle. 7-8 liraya atletler, 10 liraya tişörtler aldım. E bebek ve civilde de şimdi yazlıklar indirimde. Alt üst yazlık takımlar 20-30 lira. Kışlıklar için de dönemsel indirimleri bekleyeceğim 😋 fiyatlar gerçekten çok pahalı böyle indirimler yakalamadıkça işin içimden çıkamayacak gibiyiz 😞 civilde kışlık takımlar şu an 200 liradan başlıyor… 🤦🏼♀️