Guzeloglummm Kızlar yarın 13.40 hastane randevum var. Rahim ağzı kısalığı için bakilcak tekrar. Şeker yüklemesi haftam da geldi. Büyük ihtimalle yapalm şimdi diyecek doktor. Kaç saat aç olmam gerekiyor benim kaç saatlik açlıkla gitmem gerekiyor.
mertveannesi2211 Guzeloglummm gece 12 den sonra birşey yenmemesi gerekiyor ama o saatlerde şeker yüklemesi yaparlar mı bilmiyorum sabah erken saatlerde yapıyorlar genelde
mertveannesi2211 Guzeloglummm ben sabah 11 lerde gitmeme rağmen yapmadılar ertesi gün sabah erkenden çağırdılar
Annesininportakali53 Guzeloglummm gece 12 den itibaren birsey yememen sabah çok erken saatte gitmen yani laboratuvarın açık olduğu an gitmen lazm 8-8.30 gibi kan verceksin
Guzeloglummm mertveannesi2211 canım hiç randevu bulamadım ki randevu alırken dedim perinatolojiye gidicem önce o yonlendirirse kadın doğum da yaparlar dedi
mertveannesi2211 Guzeloglummm kadın doğuma gidersen eğer zaten sana fiş veriyorlar ertesi gün randevu bulmana gerek kalmıyor o fisle direk kan veriyorsun önce açlık kanı sonra yükleme yapıyorlar