Gerçekten akıl alır gibi değil Türkiye’de resmen kira terörü yaşanıyor,bazı insanların eline bir güç geçince nasıl acımasız oluyorlar bu devirde Allah kimseyi kiracı yapmasın 🤦🏻♀️Evet enflasyon çok yüksek evet aşırı bir hayat pahalılığı var ama bu asıl kiracıları etkiliyor yani onlara da var🤦🏻♀️Bir kirayı 2 3 katına çıkarmak nasıl bir vicdandır ve bunu yapmaya nasıl cüret ediyorlar devlet ne derse desin ev sahipleri yapacağını yapıyor hanımlar,başka çözümler bulunması lazım daha gerçekçi çözümler 🤦🏻♀️