Acayip belim ağrıyor ve ara ara sancılarım oluyor hastaneye gitmeli miyim ?
Bende 38+3 deyim kuzum , dakika tut bakalım kaç dakikada bir geliyor sancıların
Sürekli olmuyor sancılarım ama gece çok vuruyor 3 gündür