Mayisgelini Kızlar 34 +2 olduk artık bi süre ayakta kaldıktan sonra rahme baskı hissediyorum sizinde böyle oluyor mu ? Acaba kilo artışından mi ?
Aysehatun Mayisgelini evet bendede oluyor yavas hareket ediyorum o durumlarda 35 haftalık hamileyim bebeğin başı aşağıda baskı yapıyor ister istemez sizde yormayın kendinizi yavaş yürürün ne yapıyorsanız sakince yavaştan yapın
Asya_2402 Mayisgelini Bende de sanki bıçak saplanması gibi ani ağrı giriyor alt kısımdan ayağa kalkınca :( Kasılmalar vs zaten çoktan başladı.Perşembe kontrolüm var soracağım bakalım inşallah normaldir :(
bsraanne Mayisgelini ben de 34. Haftadayım biraz yürüsem yada ayakta dursam kasıklarıma ağrı giriyor. Yarın randevum var sorcam doktora. Ama sanırım normal çünkü bu haftalarda bir çok kişide aynı şey oluyormuş 😐
Mayisgelini [bilinmeyen] bana 11 kasim dediler ama bende ekim sonu hissediyorum cnm çünkü 38 oluyor okadar beklerse de iyi gerçi korkuyorum erken doğum olur diye 😔
bsraanne Mayisgelini siz de artık 2 haftada 1 mi gidiyorsunuz? Bir de bu hafta akıntım çoğaldı suyu iyi mi diye merak ediyorum. Bütün hamileliğimi rahat geçirdim hiçbişeyi kafana takmadım ama son haftalar fenalardayım 🙄
Mayisgelini bsraanne biz en son 31 de gitmiştik tam bir ay olmuş olucak bu gittiğimizde ama bundan sonra her hafta çağıracak diyorlar son hafta ise hergün cagiriyorlarmiş ne kadar doğru bilmiyorum
Littlemisssunshine Ben de 35 haftalığım, bazen regl olacakmışım gibi sancı giriyor ve 5 dk fln sancımaya devam ediyor, sonra geçiyor, o bıçak saplanması bende ee var.