Asya kordonum dolansa bnm dolanırdı☺ Gece boyu sürekli dönen biriyim 35+3 oldum ve hala sırtüstü sağ sol ne olursa uyuyorum rahatsız olsa bebek zaten uyutmuyo kaldırıyo ve dönüyosun doktorumda kordon öyle kolay kolay dolanacak şey değil inanmayın diyo içim rahat💙 sizde rahat olun uykuyu zehir etmeyin kendnze