Dmg bu konu benim en dertli olduğum konu uykular haram oldu gerçekten 😂sola yatmayı tavsiye ediyor doktorlar kan akışı daha iyi gittiği için bebişe
Sırt üstü yatmayı ise kimse önermiyor bebeğe kan gitmez diyen de oldu bana kordonu dolanır aman yatma diyende
Soluma ne kadar yatmak istesem de her uyandığım da sırt üstü buluyorum kendimi vicdan azabından uyuyamıyorum artık