eesrakip Selamlar, Şuan 36. Haftamdayım. Birkaç haftadır ayaklarımı nemlendirmeme rağmen aşırı derecede kuruluk ve pul pul dökülme var. Bazen geceleri kuruluktan kaşınıyor sürekli. Böyle bir şey yaşayan var mı acaba?
Sleepless_Mother eesrakip egzama olabilir canım benimde bacağımda çıktı baya büyük kasiniyir sürekli nemlediriyorum ama nafile bende 35 haftadayim 😐
Gmzbiri eesrakip 37.haftadayım aynı ayaklarım kupkuru topuklarım soyuluyo ayak içlerim 2 gündür isilik gibi bi şey oldu kaşınıyo şişkinliğini söylemiyorum bile🙄
eesrakip Sleepless_Mother Evet neler neler sürdüm ben de hiç bir işe yaramadı. Doktora gidince de sormayı unuttum haftaya kontrolüm var o zaman sorucam bakalım inşallah egzama değildir 😔😔
Sleepless_Mother eesrakip geçer canım o ya yani inşallah geçiyordur çünkü benim yüzümde var ama öyle çok değil arada kaşınıyor krem kullanıyorum kortizon içeriyor o tür kremler ve hamilelikte yasak ben sorunca nemlendir demişti sen yine de sor
eesrakip Sleepless_Mother inşallah 🙏🏻🙏🏻 zaten sizin de benim de az kalmış bebişlere kavuşmaya sağlıkla kucağınıza alın 🧿 teşekkür ederim🤍
Reyhosunannisi Haftamda benimde oluştu sol ayağımda egzama 19. Haftamdayım gittikçe artıyor pul pul olmuş çatlamış eşim merhem aldı eczaneden onu sürmeden uyuyamıyorum aşırı kaşınıyor yanıyor gece uyutmuyor sürmeyi unuttuğum gün sürünce 1 dkda geçiyor çok şükür kaşıntısı
eesrakip Gmzbiri benim de isilik gibi başlamıştı hatta pişik kremi falan sürmüştüm ilk başta :( sonra böyle oldu anlamdım bende. Ayağımda şişlik yok benim şuan ama bu haftalarda normal heralde bilemedim valla