isimyazmakzorunlumu busra14044 ben yaptım iki kere. Ertesi gün kargoya verildi ürünler eksiksiz geldi. Genelde necix ürünleri aldım. Henüz yıkamadım çekme vs olur mu bilmiyorum ama %100 pamuk güzel ürünler.
urazinannesi busra14044 ben de 5 Li takımlarından almıştım 2 tane, tanesi 30 tl ye 🙆🏼♀️ Ben ürünleri beğendim kısa sürede de geldi ama tabii yıkamadım yıkanınca ne olur bilmiyorum ama kaliteli olduğunu düşünüyorum 🥰
isimyazmakzorunlumu busra14044 çok sağolun. Rica ederim. Bu arada babyjem ağız mendili var 10lu 20 tl. 2 paket aldım ben gözünüzden kaçmasın çok iyi fiyat ☺️ Kaşık biberon da 9.90. Hala stoğu varsa ona da bakın😊
busra14044 isimyazmakzorunlumu ay fiyatlarının bu kadar uygun olması beni şaşırttı bakacağım önerdiklerinize çok teşekkür ederim 😍