BusraDemiralpErdinlet Merhabalar, bugün doktor alttan muayenede bir parmak açıklık var dedi. 38+2 haftalık hamileyim. Tecrübeyle sabit, sizce açılmam hemen ilerler mi, veya doğum ne zaman olur 🤔 Kişiden kişiye değişir evet ama genel nabzı öğrenmek istiyorum 🤔🤔
Cigdem91 BusraDemiralpErdinlet bizde 38+2 yiz nişan falan gelmiş miydi ondan mı baktı doktorunuz ? Bizimki doğum esnasında bakıyormuş 😕
ikicocukannesii BusraDemiralpErdinlet bende 38+2 yim canım daha tık yok bende haftaya çatı muayenem doktor 3 gün kala bakıcam dedi tabi o zamana kadar oğluş gelmezse
Fatima47 BusraDemiralpErdinlet benimde 37 hafta bugün adet ağrıları gibi ağrı vardı alttan muayene yapıldı 2cm açıklık var denild ama ordatada ne sancı var nede nişan ne olcak hiç bilmiyorum ilk gebeliğim bilgisi olan yazsın lütfen
Babies16 BusraDemiralpErdinlet 37 38 de 1.5 cm acilmam vardi.39+1 de 2 cm olmus dedi.1t gundur milim milim ileryrz bakalm
BusraDemiralpErdinlet Cigdem91 nişan falan da gelmedi işte. 37 haftadan sonra karnımda sürekli sertleşme oluyordu, ama ağrı sancı yoktu. Ondan sonra kontrol etti açıklık yoktu, sonra da bugün kontrol etti 1 parmak açıklık var dedi 😏
BusraDemiralpErdinlet ikicocukannesii ben kendimde vajinada acayiplik hissettim. 3 gün boyunca ağrı desen değil, sancı desen değil, rahatsız edici bi sızı vardı. Sonra da doktor açıklık var dedi işte. Bebişler azıcık sinyal verseler de anlasak napıcaklar 😂
BusraDemiralpErdinlet Fatima47 benim de ilk gebeliğim bu arada. Nişan gelmeden açıklık olması normal mi değil mi ? Bilemedim. Tecrübeli birisi yazsa 🙏🏻🙏🏻
ikicocukannesii BusraDemiralpErdinlet bende dün geceden beri adet olucakmış hissine kapılıyorum ama ara ara oluyo canım arada belime hafif sancı giriyo her tuvalete gidişimde nişn su var mı diye bakıyorum 😃
BusraDemiralpErdinlet ikicocukannesii ben de her seferinde bir heyecanla kontrol ediyorum ama tık yok 😂
BusraDemiralpErdinlet Babies16 madem 1 cm açılma var, hemen ilerlesin 10 vm olsun da kavuşalım artık ya 🤔 Yoksa ben heyecandan deliricem 😂
Babies16 BusraDemiralpErdinlet valla bende oyle 3.5 senedir bekliyrm bu bebegi artik. Dr yarin aksam ve oersembe aksami 1 er kasik hint yagi ic.gelmezse cuma gunu 25 30 ml yagi 1 bardak meyve suyuna koy ic o geitir samcini dedi.bakalm deniycez artik
BusraDemiralpErdinlet Babies16 benim hiç sancı diyebileceğim şey olmadı. Sadece rahatsız edici sızı. O sürekli var hiç gitmiyo zaten. Bilemiyorum benim sancım ne zaman gelir 😔 Zaten sancı açılmayı destkliyor bildiğim kadarıyla....
Babies16 BusraDemiralpErdinlet BusraDemiralpErdinlet 39+2 yim bugun benimd e1 haftadr fln var bunlar.40 a kadar yolu var bekliycekler heralde son gune kadar 😊
BusraDemiralpErdinlet Babies16 peki açılmanın devam etmesi için çömelme hareketi falan yapmadın mı yani ne biliyim 🙈 Ya da doktorun bir şey demedi mi acaba? Sancı çıkmadığı için doktor habire gönderiyo beni. Sağlıkla sıhhatle gelirler inşallah ya 🙏🏻
Babies16 BusraDemiralpErdinlet comelme iliski yuruyus verdi onlari yapiyrm zatende gelmiyor iste agrinin devami 😊